
Niet tevreden? Geld terug!
Fiskars streeft naar gebruiksvriendelijke producten van hoogwaardige kwaliteit met het oog op milieu. Ben je om welke reden dan ook niet tevreden over het product? Neem dan binnen 30 dagen na aankoop contact op met de klantenservice van Fiskars en krijg je geld terug.

Hoe werkt het?
- Neem contact op met Fiskars via het contactformulier met als onderwerp Happiness Garantie.
- Vermeld daarin:
• Productnaam
• Waarom je niet tevreden bent over het product
• Aankoopbedrag
• Datum van aankoop
• Winkel van aankoop
• Foto van het originele aankoopbewijs (kassabon)
- Fiskars neemt contact met je op en beoordeelt je aanvraag. Is je aanvraag goedgekeurd? Dan worden je bankgegevens gevraagd om de terugbetaling uit te kunnen voeren.
- Verpak het product in een geschikte verpakking, zodat het tijdens het vervoer niet kan worden beschadigd.
- Stuur het product binnen 30 dagen na aankoop naar onderstaand adres, met track & trace:
Fiskars Benelux B.V.
Betreft: Happiness Garantie
Weena 324
3012 NJ Rotterdam
Nederland.
- Deel het track & trace nummer met de Fiskars Klantenservice door een email te sturen.
Actievoorwaarden
- Je bent minimaal 18 jaar oud.
- Je woont in Nederland, België, of Luxemburg.
- Stuur een e-mail binnen 30 dagen na aankoop.
- De portokosten zijn voor rekening van de verzender en worden niet door Fiskars vergoed.
- De actie loopt van 1 januari 2023 tot en met 31 december 2023.
Bekijk uitgebreide actievoorwaarden (PDF)