Outdoor Life Group

Bezorging

Informatie over de bezorging

  • Je ontvangt vooraf bericht over de bezorging van je bestelling.
  • De exacte leverdatum hangt af van de planning en leverdag.
  • Alle communicatie verloopt via e-mail.

Wijzigen van de bezorgdatum

  • Wil je de bezorgdatum wijzigen? Reageer dan op de e-mail die je ontvangt.
  • Dit verloopt rechtstreeks via de transporteur.

Bezorgwijze per productgroep

  • Grote kassen: levering per vrachtwagen volgens een routeschema. Levertijd: 5 tot 10 werkdagen (bij een korte levertijd).
  • Overige artikelen: verzending via pakketdiensten. Hierbij is geen bezorgafspraak mogelijk.
  • Verzending en bezorging verschillen per productgroep; je wordt hierover per e-mail geïnformeerd.

Retourinformatie

  • Kosteloos retouren: nee
  • Retourkosten: op aanvraag

Voor de afhandeling van het retourneren van producten kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Annuleerinformatie

Luxe kassen van Halls, Eden en Juliana worden klantspecifiek besteld en gemaakt. Annuleren is alleen mogelijk na akkoord van de fabrikant en Outdoor Life Group. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om je order te annuleren.

Is je bestelling al verzonden of geleverd? Dan kun je de bestelling retour sturen (zie retourinformatie).