Waarom duurt de levering van mijn bestelling momenteel langer?

Momenteel is het erg druk bij PostNL in verband met Black Friday, Sinterklaas en Kerst. Hierdoor kan je bestelling later geleverd worden dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen.

Zodra je bestelling ons distributiecentrum verlaat, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code.

Werkt de knop ‘kopen’ niet?

In dat geval is het artikel niet beschikbaar in de winkel van jouw keuze of vanuit de leverancier en verzoeken we je het product uit de winkelwagen te verwijderen. 

Kan ik een bestelling plaatsen via het contactformulier?

Via ons contactformulier kun je geen bestellingen doorgeven. Voor vragen over jouw afhaalbestelling kun je contact opnemen met de Welkoop winkel waar deze geplaatst is. 

Heb je een opmerking of vraag over een product wat gekocht is in de winkel?

Wij adviseren je dan om contact op te nemen met de Welkoop winkel waar het product is gekocht. De medewerker in de winkel beoordeelt het product en zal je verder helpen.

Mis je een gedeelte van jouw bestelling?

Wij adviseren in dit geval de PostNL Track & Trace link te openen. Je kunt op de pagina vervolgens naar beneden scrollen. Indien PostNL nog een gedeelte van je bestelling komt brengen, staat dit onderaan de pagina vermeld.