Door drukte bij de klantenservice is de wachttijd langer dan je van ons gewent bent. Dankjewel voor je geduld.

Kan ik contant betalen in de winkel?

Reken bij de kassa alleen nog af met je pinpas of mobiele telefoon. Mocht je alleen contant geld bij je hebben, wissel dan het geld uit via het kassameubel.

Zijn de Welkoop winkels geopend?

Welkoop heeft een groot assortiment voor dieren en daarom zijn wij aangeduid als essentiële winkel. De winkels met avondopening, zijn tot uiterlijk 20.00 uur geopend. Hier vind je de actuele openingstijden van de winkel bij jou in de buurt.

Welke maatregelen zijn er in de winkels genomen, zodat ik veilig kan winkelen?

We vragen je om je te houden aan de basis regels die geadviseerd worden door het RIVM, om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. 

- Blijf thuis bij klachten en laat je testen
- Het dragen van een mondkapje is in onze winkels verplicht
- Houd 1,5 meter afstand van klanten en medewerkers
- Hoest en nies in je elleboog

Iedere winkel is voorzien van extra veiligheids maatregelen.

- Betaal bij voorkeur met PIN of contactloos
- Bij contant betalen het geld uitwisselen middels de kassameubel
- Gebruik een winkelwagen of -mandje en maak deze schoon bij de hygiënezuil
- Raak alleen het product aan dat je wilt kopen

Werkt de knop ‘kopen’ niet?

In dat geval is het artikel niet beschikbaar in de winkel van jouw keuze of vanuit de leverancier en verzoeken we je het product uit de winkelwagen te verwijderen. 

Hoe werkt Click en Collect?

Op onze website kun je een bestelling plaatsen om de bestelling vervolgens op te halen bij een Welkoop winkel. Wanneer de artikelen in de winkelmand geplaatst zijn, kies je in de winkelmand voor ‘afhalen in de winkel’. De postcode zoeker helpt jou bij het vinden van de dichtstbijzijnde winkel. Je ontvangt eerst een bestelbevestiging en wanneer je bestelling klaar ligt.

Kan ik een bestelling plaatsen via het contactformulier?

Via ons contactformulier kun je geen bestellingen doorgeven. Voor vragen over jouw afhaalbestelling kun je contact opnemen met de Welkoop winkel waar deze geplaatst is. 

Heb je een opmerking of vraag over een product wat gekocht is in de winkel?

Wij adviseren je dan om contact op te nemen met de Welkoop winkel waar het product is gekocht. De medewerker in de winkel beoordeelt het product en zal je verder helpen.

Mis je een gedeelte van jouw bestelling?

Wij adviseren in dit geval de PostNL Track & Trace link te openen. Je kunt op de pagina vervolgens naar beneden scrollen. Indien PostNL nog een gedeelte van je bestelling komt brengen, staat dit onderaan de pagina vermeld.