Mijn Kamado Grizzly Grill is beschadigd, wat kan ik doen?

Wat vervelend dat je BBQ schade heeft. Om dit netjes op te lossen zijn er twee mogelijkheden:

Indien er sprake is fabrieksfouten of andere technische mankementen aan je Kamado dan kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van onze leverancier 200Fahrenheit. Onderstaand tref je de gegevens aan:

T: 023-2052252

E: info@200fahrenheit.nl

Door een verhoogd aantal vragen bij de leverancier is het mogelijk dat het langer duurt voordat je vraag is beantwoord. Wij vertrouwen erop dat onze leverancier je klacht naar tevredenheid oplost.


Heeft je Grizzly Grill geen fabrieksfouten, of twijfel je daarover? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier. Wanneer je daarbij foto's toevoegd, kunnen wij zien wat er aan de hand is en je snel helpen.


Werkt de knop ‘kopen’ niet?

In dat geval is het artikel niet beschikbaar in de winkel van jouw keuze of vanuit de leverancier en verzoeken we je het product uit de winkelwagen te verwijderen. 

Kan ik een bestelling plaatsen via het contactformulier?

Via ons contactformulier kun je geen bestellingen doorgeven. Voor vragen over jouw afhaalbestelling kun je contact opnemen met de Welkoop winkel waar deze geplaatst is. 

Heb je een opmerking of vraag over een product wat gekocht is in de winkel?

Wij adviseren je dan om contact op te nemen met de Welkoop winkel waar het product is gekocht. De medewerker in de winkel beoordeelt het product en zal je verder helpen.

Mis je een gedeelte van jouw bestelling?

Wij adviseren in dit geval de PostNL Track & Trace link te openen. Je kunt op de pagina vervolgens naar beneden scrollen. Indien PostNL nog een gedeelte van je bestelling komt brengen, staat dit onderaan de pagina vermeld.