Kan de Welkoop winkel voor mij producten bestellen?

Zowel in onze webshop als in onze winkels kun je producten bestellen. Onze collega’s in de winkel adviseren je graag over de beste producten voor jouw situatie. Zij kunnen ook voor jou producten bestellen die (tijdelijk) niet in de winkel liggen. De producten kunnen op een later moment worden opgehaald in de winkel of thuis worden bezorgd.

Ik kom tijdens online bestellen niet verder met bestellen dan de winkelwagen, wat gaat er mis?

In onze winkelwagen wordt direct de huidige voorraad van de door jouw gekozen producten gecontroleerd. Soms zijn deze helaas niet meer op voorraad en kunnen we het product niet aan je leveren. Bij dit product staat het verzoek om deze uit je winkelwagen te verwijderen. Vervolgens kun je de bestelling verder af te ronden.  

Is het product nog op voorraad?

Op de productpagina kun je met je postcode direct controleren wat de huidige voorraad is van de winkels bij jou in de buurt. Wil je het product laten bezorgen? In de winkelwagen zie je direct of wij er nog genoeg op voorraad hebben om zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan is het mogelijk dat de ontvangstbevestiging in je "ongewenste mail" of "spam" map is gekomen. Vind je hem hier ook niet, kijk dan onder je account bij "bestelgeschiedenis" welkoop.nl/bestelgeschiedenis. Mocht je hem daar ook niet zien staan, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kun je deze kosteloos annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Is de bestelling al onderweg? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Na ontvangst kun je het pakket dan wel aan ons retourneren conform de instructies op het retourformulier. Het gaat hier dan wel om artikelen die je in door Welkoop zijn geleverd. Er gelden andere voorwaarden voor artikelen die door een externe leverancier zijn geleverd. Tijdens het bestellen is op de productpagina aangegeven of het artikel via een externe leverancier wordt geleverd.  Ook is dit aangegeven op de bijgeleverde pakbon bij de zending.

Kan ik alleen bestellen als ik een account aanmaak?

Ja, het is alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen met een account. Wij verwerken jouw gegevens zorgvuldig volgens de AVG-wetgeving. 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een op de webshop geplaatste bestelling nog aan te passen. We raden je aan om een nieuwe bestelling te maken.

Ik wil meer zwembaden bestellen maar zie dat ik er maximaal 1 kan kopen, wat nu?

De afgelopen jaren zien we een hoge vraag op zwembaden. Om al onze klanten de mogelijkheid te geven om een zwembad te kopen is er een maximum van 1 stuk per klant gesteld. Ook als er meerdere orders worden besteld zijn we genoodzaakt te maximeren. Op grond van deze bijzondere voorwaarde houden we ons het recht voor een deel van de bestelling(en) te annuleren. Op dit moment is meer zwembaden per klant helaas niet mogelijk.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Ja, om een bestelling te kunnen plaatsen heb je een webaccount nodig. Via deze link maak je een web account aan.

In mijn winkelmandje staat: “ Dit product is tijdelijk niet bestelbaar”

Het gewenste artikel is helaas niet beschikbaar. Mogelijk is het product in een winkel beschikbaar. Wij kunnen niet aangeven wanneer het product wel beschikbaar is. Informeer bij jouw Welkoop winkel voor beschikbaarheid.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren met mijn eigen account?

Dit kan momenteel niet via je eigen account. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik zakelijk een bestelling plaatsen?

Op dit moment kun je nog niet met een zakelijk account bestellen. Je kunt wel bestellen met een privé account.