Opmerkingen, complimenten en klachten

Terug naar de klantenservice

Ik heb een andere vraag

Geen vraag is te gek voor ons en we helpen je graag verder. Onze collega’s in de winkel staan je graag te woord, maar natuurlijk ook onze klantenservice. Stel je vraag in de winkel of via het contactformulier.

Waar kan ik terecht met mijn klachten?

Wat jammer dat je niet blij bent met (de producten van) Welkoop. Je kunt je klacht aan ons doorgeven via ons contactformulier of via de telefoon (088-2324800). Als je via het contactformulier je klacht aan ons doorgeeft, probeer dan zo volledig mogelijk te vertellen wat er aan de hand is. Binnen drie werkdagen krijg je van ons een inhoudelijke reactie op je klacht. Mochten we langer nodig hebben om inhoudelijk te reageren, dan laten wij je dat zo snel mogelijk weten.

Waar kan ik terecht met mijn complimenten?

Wij zijn blij met jou als klant en vinden het leuk als je ons een compliment wilt geven. Dit kan je via ons contactformulier of via de telefoon (088-2324800). Dankjewel!

Hebben jullie een geschillenprocedure?

Wij doen ons best om je klacht op een correcte manier af te handelen. Ben je desondanks niet tevreden hierover, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).